Bert en Josée

Foto’s:
230

Over ons

Dit is het nieuwe reisblog van Josée en Bert. Al een paar keer begonnen met reisverslagen op Internet te zetten, maar het bleek toch een boel werk te zijn. En dan waren we weer onze wachtwoorden kwijt. Afijn, we gaan het nog eens proberen. We gaan nu de Trans Siberië Expres "doen" en dat is toch wel een anders dan andere reis, vinden we.

In de avondzon van Suzdal

Over onze reis

We zijn nu op java en Bali. Hopelijk weer net zo spannend als vorig jaar. Weer vaak met de trein en een enkele keer met een chauffeur.

Bezochte landen

Wij hebben 40 landen (16%) bezocht:

België, China, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, India, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Macedonië, Marokko, Monaco, Mongolië, Nederland, Nepal, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.