Verenigde Staten 2010

1 augustus 2010 - New York, New York, Verenigde Staten

In 2010 op vakantie naar Amerika geweest. Via de Blue Smokey mountains naar het zuiden tot aan Charleston en toen langs de kust terug via Washington naar New York.

Vertraging op Schiphol. Onze piloot was niet lekker geworden. Kan gebeuren, maar de nieuwe piloot moest van nogal ver komen, dus dat duurde even. Eindelijk zijn we met drie uur vertraging vertrokken. Maar toen moesten we nog overstappen op Heathrow. Rennen door de luchthaven en op het nippertje het vliegtuig gehaald. Maar in New York kwamen we er dus achter dat onze koffers zich niet zo snel over Heathrow hadden verplaatst dan wij. De hele groep overstappers moest toen verslag doen aan één Hindoestaans jongetje met een enorm accent, wat de zaak er niet makkelijker op maakte. Gelukkig stonden we vooraan in de rij, maar de mensen achteraan hebben er waarschijnlijk twee uur over gedaan om hun gegevens op te geven. Geslapen in het hotel in Brooklyn en de volgende dag weer naar het vliegveld om onze koffers op te halen. En toen konden we eindelijk aan onze echte reis beginnen.