Sint Petersburg, Pskov 3

6 juni 2018 - Krimpen aan de Lek, Nederland

Gisteravond de wekker op zeven uur gezet want om acht uur komt iemand van het reisbureau met buskaartjes om ons naar het busstation te begeleiden voor de reis naar Pskov. Kwart over zeven de telefoon. Hij zit al in de lobby sinds 7 uur. We moeten nu gaan, want het kan druk zijn onderweg. Ja hallo, ik heb nog geen water gezien, nog geen slok koffie gehad en die bus gaat pas om kwart over 9. Dus toch maar snel ontbijten, hup hup. En dan met de taxi naar het busstation, waar we dus ruim een uur te vroeg waren. Maar het was een aardige jongen, die goed Engels sprak, dus dat uur kwamen we wel door. De busrit van pakweg 5 uur, grotendeels half slapend doorgebracht, vanwege twee supervermoeiende dagen in Sint Petersburg. En nu dus in Pskov, waar het op het ogenblik koud en miezerig weer is.  Maar het is een supermooi hotel met sauna en zwembad. En vanavond hebben we geweldig goed gegeten met prachtige Georgische Saperavi wijn in een restaurant hier vlakbij. Mooi begin dus.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl